Cita prèvia amb l'AFA

Durant tot l’any i, especialment, coincidint amb la finalització i l’inici de curs, membres voluntaris de la junta directiva de l’AFA atenem a les famílies que requereixen un cop de mà amb tot allò relacionat amb la preparació del curs següent (inscripció com a famílies sòcies, compra de llibres, llicències digitals, netbooks, etc.).

Aquest final de curs ha estat marcat per la influència de la pandèmia del COVID19 que ha impossibilitat que les coses es desenvolupin amb normalitat. Les recomanacions sanitàries ens van obligar a suspendre l’atenció presencial al despatx de què disposem a l’institut coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma.

Durant aquest període, els membres de la junta directiva de l’AFA hem mantingut l’atenció a través de mitjans telemàtics i les xarxes socials i hem estat treballant en els nous procediments a què ens obliga la situació sanitària.

Ens adaptem a la nova situació

mampara de protecció instal·lada al despatx de l’AFA

Amb l’objectiu de poder continuar prestant l’atenció presencial, hem fet adaptacions al despatx de l’AFA i hem adquirit els equips de protecció que ens permetran continuar atenent-te tot garantint la teva seguretat i la nostra.

Així, a partir de l’1 de juliol, reprenem l’atenció presencial a l’institut amb les següents condicions:

normes per a l'atenció presencial (infografia)
  1. Demana cita prèvia
  2. No vinguis si tens símptomes (febre, tos, ofec, …), has estat diagnosticat o bé creus que has estat en contacte amb un malalt de COVID19.
  3. Rentat bé les mans —abans de sortir de casa i quan hi tornis— i fes servir mascareta.
  4. Mantén la distància de seguretat d’entre 1,5 i 2 metres.

Què has de portar quan vinguis?

Si el tràmit que has de fer implica algun pagament (quota de socis, compra de llibres, netbooks o llicències digitals) és imprescindible que portis una targeta bancària amb la que es puguin fer compres per internet (si està vinculada a un telèfon mòbil caldrà que el portis també).

A més, caldrà que puguis accedir al teu correu electrònic des del teu telèfon mòbil (per autoritzar els registres a les diferents plataformes).

Tots els tràmits des de casa

Recorda que pots fer tots els tràmits relacionats amb l’inici de curs sense moure’t de casa a través del web. Aquí trobaràs un resum de tot el que has de tenir present amb els enllaços a cada apartat.

Si tens qualsevol dubte pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic hola@afamediterrania.cat o bé omplint aquest formulari de contacte. Aquests dies estem reforçant l’atenció a través d’aquests canals per tal que rebis una resposta tan aviat com sigui possible. Vine al despatx només si és imprescindible.

Reprenem l’atenció presencial
Etiquetat a:                        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.