
Acaba el curs i arriba el moment de preparar el proper!
Aquí trobaràs tota la informació que necessites per deixar tot enllestit pel setembre.
Fes-te de l’AFA
Inscriu la teva família com a sòcia de l’AFA i comenceu a gaudir de tots els avantatges! Només has d’omplir el formulari i fer el pagament de la quota que us correspongui (es calcula directament un cop omplis el formulari).
Recorda que, si ja sou socis, cal que renoveu la inscripció i pagueu la quota del proper curs per continuar gaudint dels avantatges.
⚠️Terminis
- Els alumnes de famílies que s’hagin fet sòcies abans de l’1 de setembre rebran el llibre socialitzat (i la samarreta en cas d’alumnes de 1r d’ESO) durant la primera setmana de curs.
- Els alumnes de famílies que es facin sòcies entre l’1 i el 30 de setembre tindran el material la primera setmana d’octubre.
- Les famílies que es facin sòcies a partir de l’1 d’octubre hauran de recollir el material personalment al despatx de l’AFA (caldrà concertar cita prèvia).
Compra els llibres de text i de lectura
Llibre socialitzat

Recorda que, les famílies sòcies de l’AFA, no heu de comprar el llibre socialitzat donat que aquest us el facilitarem a l’inici de curs.
Pots fer-te amb la resta de llibres de text i lectura per dues vies:
mercaLLIBRE (llibres de segona mà)
L’AFA organitza, a partir del XX de juny, el ‘mercaLLIBRE’. En aquest mercat podràs adquirir els llibres de text de segona mà per al proper curs. Es tracta de llibres ja utilitzats que les famílies ofereixen a un preu que, com a mínim, ha de ser inferior al 50% del preu de compra.
+info en aquest enllaç

Llibres nous

Si prefereixes comprar els llibres nous, pots fer-ho beneficiant-te de l’acord a què l’AFA ha arribat amb la cooperativa Abacus. La compra la podràs fer aviat a través d’aquest enllaç o bé a la botiga Abacus de Sant Boi de Llobregat.
+info en aquest enllaç
Compra les llicències digitals
És possible que necessitis una llicència per a accedir als continguts digitals d’alguna assignatura.
Consulta en aquesta pàgina les llicències disponibles i fes-te amb la teva.

Compra el netbook

Els alumnes han de portar un ordinador portàtil a l’Institut. Pots adquirir-lo en qualsevol establiment o bé fer-ho a través de l’AFA. Hem arribat a un acord amb l’empresa Semic mitjançant el qual pots comprar un HP Stream 11 Pro G5 EE al preu de 276,86 €.
+info en aquest enllaç
Fes la inscripció a les activitats extraescolars
L’AFA ha establert un conveni amb Fundesplai per tal de disposar d’activitats extraescolars un cop finalitzen les classes. Consulta l’oferta per al curs vinent i fes la inscripció en aquest enllaç.
Necessites un cop de mà?
A causa de la situació actual cal que demanis cita prèvia per poder adreçar-te al despatx de l’AFA. Hem fet les adaptacions necessàries per poder-te atendre garantint la teva seguretat i la dels nostres voluntaris.
També pots posar-te en contacte amb nosaltres a través d’aquest formulari o bé per correu electrònic a hola@afamediterrania.cat.
No te’n perdis ni una!

Si vols estar al dia de totes les novetats de l’associació i de l’insitut, subscriu-te al nostre butlletí i segueix-nos a les xarxes socials. Som @AFAMediterrania a Facebook, Twitter, Instagram i Telegram.
Buenas
Al proceder a la compra de las licencias , no cuadra el ISBN que consta en el listado que se proporciono desde el instituto con el que consta en la web
Hola, M. Isabel
Los ISBN correctos son los que constan en la tienda virtual de Science Bits. Hace unos días se detectó el error y ya está corregido en los listados.
Disculpa las molestias.
AFA Mediterrània
Buenas tardes, quisiera saber si el diploma de reconocimiento se otorga a todos los alumnos que cumplimenten el formulario ?
Muchas gracias,
Yolanda
Hola, Yolanda,
En efecto. Así es.
Cordialmente,
AFA Mediterrània
Buenos días, Quisiera saber si ya ha salido el listado de libros para el curso 20-21. Necesito los de 4ªESO
Hola, Montserrat,
Puedes consultarla en el apartado serveis/llibres de text de nuestra web.
Cordialmente,
AFA Mediterrània