
Enguany pots adquirir llibres de text i lectura i llicències digitals a través d’un únic operador. L’AFA ha establert un conveni amb LlibresText per tal d’oferir-te un servei integral. A més, en el mateix moment de fer de la comanda podràs adherir-te al sistema de llibres socialitzats i estalviar fins a un 36 %.
Consulta aquí la relació de llibres de text del proper curs.
El procediment per comprar els llibres és el següent:
- Entra a la botiga en línia de LlibresText i accedeix a l’apartat ‘RESERVES‘(disponible de l’1 al 30 de setembre de 2023)
- Crea un compte d’usuari (si encara no el tens) o bé, accedeix amb les teves credencials
- Crea una nova comanda pitjant el botó “Nova comanda”
- Omple les dades per a la nova comanda; tria la població (CASTELLDEFELS), el centre (INSTITUT MEDITERRÀNIA), les opcions de venda i el curs que farà l’alumne i el seu nom i cognoms. Hauràs d’indicar també si vols fer servir llibres socialitzats o no. Un cop hagis completat totes les dades, prem “acceptar“
- Introdueix el codi de centre: IM154423
- Indica el nom i cognoms de l’alumne/a i el curs que començarà al setembre
- Fes clic a “Alta nova comanda”
- Selecciona els articles que vols comprar i fes clic a “Afegir a la cistella”
- Revisa i confirma la comanda pitjant “Finalitzar compra” o bé fes-ne una de nova per a un altre alumne fent clic a “He de fer una altra reserva”
- Omplir les dades del domicili on vols rebre la comanda. Recorda que l’enviament es farà els 10 dies posteriors a la data de pagament.
- Triar la forma de pagament. L’enviament no es farà si la reserva no està pagada a la seva totalitat.
- Revisa al teu correu electrònic la confirmació de la comanda.
- Rebràs un nou correu electrònic informant-te de la data en què l’agència de transport reculli la comanda a les instal·lacions de LlibresText.
- Rebràs els llibres al domicili que hagis indicat.
Si tens qualsevol dubte, pots contactar amb LlibresText a:
- incidencia@llibrestext.com
- Tel. 972 527 427 (de 9.30 a 14 h de dilluns a divendres)
Altres informacions
- Un cop completat el registre, podràs accedir sempre que ho necessitis al teu perfil per veure l’històric de comandes, consultar-les, fer-ne de noves, o extreure’n factures.
- Les reserves es poden modificar sempre que estiguin a la cistella, un cop confirmada, si no és correcta, caldrà que ho notifiquis a incidencia@llibrestext.com per tal d’anul·lar-la.
- Abans de fer una nova reserva, si ja has començat una anteriorment, revisa que l’hagis acabat correctament, així evitaràs duplicar reserves. Quan ja hi ha una comanda a la cistella pots fer-ne de noves i pagar-les conjuntament.
- Recorda fer el pagament amb previsió per poder rebre la reserva a temps
- Dins de la plataforma trobaràs informació per fer arribar consultes, fer una petició de devolució o avisar d’una possible incidència
- Si en el moment de rebre la teva comanda, a l’albarà de continguts trobas que s’indica que hi ha un llibre/material pendent, aquest el rebràs directament al centre tan aviat com estigui disponible
- Les devolucions/incidències cal notificar-les en un termini màxim de 15 dies des de la recepció de la comanda