El proper dijous 30 de juliol, a partir de les 18 hores, organitzem una reunió virtual on, membres de la Junta Directiva de l’AFA, t’explicarem tots els tràmits relacionats amb l’inici de curs que depenen de l’associació.

L’AFA col·labora amb l’institut per facilitar diversos tràmits a les famílies com ara la compra de llibres, ordinadors portàtils, llicències digitals, etc. Tots aquests tràmits es poden fer des del nostre web sense necessitat de moure’s de casa.

Si tens qualsevol dubte sobre algun dels tràmits, connecta’t a la reunió el proper dijous i et farem un cop de mà!

De què parlareu?

A la reunió t’explicarem:

Com m’hi he de connectar?

Per participar a la reunió necessites un dispositiu (ordinador, tauleta o telèfon intel·ligent) amb connexió a internet i dotat de micròfon, càmera i altaveus.

El dia 30 de juliol a les 18 hores entra a la reunió a través d’aquest enllaç.

Si tens algun dubte, pots escriure’l al xat o bé prémer el botó d’aixecar la mà (el trobaràs a baix a l’esquerra)

I si no m’hi puc connectar?

No pateixis, enregistrarem la reunió i penjarem el vídeo un cop hagi finalitzat! Si tens qualsevol dubte, podràs posar-te en contacte amb nosaltres posteriorment a través d’aquest formulari.

Reunió informativa (30 de juliol, 18 h)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.