El proper dijous 15 de juliol, a partir de les 18.30 hores, organitzem una reunió virtual on, membres de la Junta Directiva de l’AFA, t’explicarem tots els tràmits relacionats amb l’inici de curs que depenen de l’associació.
L’AFA col·labora amb l’institut per facilitar diversos tràmits a les famílies com ara la compra de llibres, ordinadors portàtils, llicències digitals, etc. Tots aquests tràmits es poden fer des del nostre web sense necessitat de moure’s de casa.
Si tens qualsevol dubte sobre algun dels tràmits, connecta’t a la reunió el proper dijous i et farem un cop de mà!
De què parlareu?
A la reunió t’explicarem:
- Quins avantatges té fer-te soci de l’AFA i com fer-ho
- Com adquirir els llibres de text i lectura (ja sigui nous o de segona mà)
- Qui ha d’adquirir llicències digitals i com es fa el tràmit
- Quines activitats extraescolars oferim i com fer-ne la inscripció
- Com mantenir-te al corrent de tota l’actualitat de l’associació i de l’institut
Com m’hi he de connectar?
Per participar a la reunió necessites un dispositiu (ordinador, tauleta o telèfon intel·ligent) amb connexió a internet i dotat de micròfon, càmera i altaveus.
El dia 15 de juliol a les 18.30 hores entra a la reunió a través d’aquest enllaç.
Si tens algun dubte, pots escriure’l al xat o bé prémer el botó d’aixecar la mà (el trobaràs a baix a l’esquerra)
I si no m’hi puc connectar?
No pateixis, enregistrarem la reunió i penjarem el vídeo un cop hagi finalitzat! Si tens qualsevol dubte, podràs posar-te en contacte amb nosaltres posteriorment a través d’aquest formulari.